hey måndag

Veckorna rullar på så oerhört fort!
I dag har jag utfört tester på 5 peppade tjejer! I morgon startar vår PT-grupp "Formtoppen".
2 personliga tränare,5 deltagare,8 veckor,kost+träningsscheman=Formtopp förhoppningsvis!
Har även skickat en massa mail till 11 högstadietjejer,ska ju ha träningsskola på höstlovet! Det ska bli fantastiskt roligt,speciellt nu när det bara är tjejer faktiskt... Ska göra mitt allra bästa för att vara en positiv förebild och lära ut rolig&effektiv träning! :)
 
Kom hem 19.30 och kastade i mig mellis och körde en snabbis på gymmet:
3 set smal stående rodd superset med bred stående rodd
2 set ryggdrag superset med russian twist,sen snodde en tjej ryggdragen och jag körde 2 set till i free motion-maskinen.
3 set chins i vikthiss superset med plankan
3 set enarmsrodd superset med crunches på bosuboll.
Jobbar på min Bollnäsrygg ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0