Formtoppen

Tänkte skriva lite om vår PT-grupp som vi valt att kalla "Formtoppen".
Det är första gången Active,jag eller Malin kör personlig träning i grupp så detta är en testgrupp,deltagarna har fått kostschema,träningschema,tester och 1 timmes personlig träning i grupp i 8 veckor,for free.
Vi ansökte om deltagare på vår hemsida och på Facebook,vi fick ca 50 intresseanmälningar och sedan hade vi löpande intervjuer och valde ut 5 peppade tjejer.
Som jag sa till min chef i dag:
Vi har skapat monster!
Dom bara kör och kör och kör och kör utan gnäll och vila.
Galet inspirerande! Nu är det tyvärr bara 1 gång kvar med gruppen och om 2 veckor är det sluttester.
I januari kör vi igång med nya grupper med olika inriktningar,längtar!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hehe! Monster, jo man tackar! Kärt barn har många namn... ;)
Vi är ju vinnarskallar av rang och ork till gnäll finns inte, om jag talar för mig själv så är jag totalt slut efter varje pass! Å som jag sagt förr så har jag nog aldrig tränat så hårt i hela mitt liv! Har ju kört fys inom fotbollen och varje pass i Formtoppen är som ett sånt! Det är såå jävla roligt! Adrenalinet börjar pumpa vid lunchtid typ varje tisdag! =) Jag säger som Petra Marklund " händerna upp i luften och jag är en vinnare - igen!"
Ni är grymma Malin och du som får oss till att göra detta, varje pass är verkligen skitkul! Och bra med variation!
Jag lägger i växel nr 6 nu! För jag vill verkligen klämma ner nåt kg till! Det vore ju förjävla läckert! =D
Vi ses!!
Kraaam!

2012-11-28 @ 08:50:44
URL: http://ullispe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0