???

Har tidigare skrivit om min trötthet.  Märker att sånt inte tas på allvar. Alla tror att man är lat eller fortfarande tonåring som går och lägger sig alldeles för sent och blir chockad över hur trött man är när klockan ringer.
I natt sov jag 10 timmar,vaknade av mig själv-utvilad.
Har inte gjort något fysiskt eller psykiskt ansträngande i dag men efter 8 timmar vaken tid somnar jag och sover 2 timmar. Va?! Har lovat mig själv att gå till doktorn om det är lika efter jul,känns inte riktigt normalt när jag är friskt i övrigt och jag är inte direkt nöjd över hur situationen ser ut.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kanske skulle gå till HC och kolla ditt blodvärde. Om det är lågt kan det vara orsaken..

Svar: Ja det verkar så...
Li Skarp

2012-11-16 @ 15:58:52
Postat av: Ham

Känner du dig piggare under somaren?
Du har säkerligen d-vitamin brist isf...

Dock är det inte så enkelt, då det är säkerligen ett antal faktorer som spelar in...

Men det är lätt och kolla om du blir piggare av det iaf!

Sök hjälp!

Svar: Hehe nej,jag jobbar natt på sommaren så då är jag konstant trött!
Li Skarp

2012-11-20 @ 16:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0