Bra jobblördag!

Vi har haft öppet hus på gymmet där jag jobbar,klev upp 07 i morse,när hände det senast en lördag?
Dagen har gått bra och vårt gym har fått ett sånt jättelyft med nya maskiner och en dösnygg funktionell hörna med färgglada kettlebells,medcinbollar&TRX,stolt!
Man blir glad av färg :D
 
Efter jobbet rev jag av ett grymt benpass!
Jag ligger lägre i reps nu,runt 5-6 reps,4 set om ingen annat anges:
-1 uppvärmningset benböj i smith.
-5 set benböj i smith med 3 viktökningar.
-5 set raka marklyft
-Bulgariska utfall
-Enbensböj i TRX
-6 set utfall med kettlebells superset med benindrag i TRX
-Crunches
-Russian twist med medicinboll
Tungt och svettigt!
 
Har fått nackmassage och triggerpunktsbehandling av Fredrik (han har gått kurs hos mig ;)
och snart ska vi mumsa på ett varsitt paket kräftor!
Härlig lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0