Veckans första

Tänkte springa idag men vågar inte springa på löpband med mitt bräckliga knä så det blev ett grymt bröst/triceps/magpass!

-Dips
-Förflyttningsarmhävningar
-Bänkpress
-Flyes på pilatesboll
-Tricepspress knästående på pilatesboll-Svettigt!!
-Skullcrush
-Pushdown superset med crunches på pilatesboll
-Rotation med fötterna på pilatesboll superset med sidoböjning med kettlebell
Avslutade med dips med vikthjälp och pecdec i superset.

Imorgon kör jag hårt med morgonpromenad,löpning och benpass.
Vill passa på att köra ben när det "går",har inte tränat ben på flera veckor till förmån till löpningen(pga träningsvärken som uppstår efter mina benpass ;) SÅ nu jäklar ska jag få träningsvärk på ons(men kan förhoppningsvis springa tors):D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0