V19&20

v 19
Måndag:
Gym-Rygg,biceps
Tisdag: Gym-Axlar,bröst+mage
Onsdag: Lugn löpning 5 km 29.16 min
Torsdag: Gym-Biceps,triceps+mage
Fredag: VILA. 60 min promenad med Stina :)
Lördag: Intervaller
Söndag: Morgonprom. Gym-Rygg,biceps

Planerat v 20
Måndag: Gym-Bröst,triceps+mage. 35 min kvällspromenad
Tisdag: Morgonprom 40 min. 9 min löpning :P
Onsdag: Boxpass 75 min med PT-klient. Spöar hon mig får jag skylla på att jag tränat henne bra ;)
Torsdag: VILA
Fredag: Morgonprom. Gym-Rygg,biceps+mage
Lördag: Morgonprom. Gym-Ben
Söndag: Morgonprom. Gym-Axlar,triceps+mage

Jobbar lite i veckan och även när jag jobbar har jag sovmorgon-SKA ut på de där jävla morgonpromenaderna! Tvivlar ju bara sekunderna i sängen sen är det ju helt underbart och frukosten är makalöst god efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0