Så ska jag ladda...

Såhär är det tänkt att jag ska "ladda" inför halvmaran:
1-Sova sova sova,8-10 timmar om natten. Det är ju vad jag behöver,tydligen... 
2-Dricka 1 kopp kaffe om dagen istället för 3-4 st(Hör ihop med både 1an&3an)
3-Dricka lite mer vatten än vanligt. Ingen vätskeladdning-bara tänka på att ta en extra klunk då och då eftersom jag har blivit så dålig på att dricka vatten på jobbet.
4-Äta bra mat. Detta spricker. Har inget kök,1 gång om dagen kommer jag äta weight watchers färdiga fryslådor ;(
5- Torsdag&fredag kommer jag äta gröt/fil+müsli på kvällen,som lite laddning.
6-Har packat färdigt outfit samt lagt pulsklockan på laddning.

Jag har gett upp tanken om att springa något innan loppet.
Vilar knät och hoppas på det bästa. Vilket är en tid under 1.59.59 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0