24

Idag är det min födelsedag,hipp hipp!

Inget jobb,har tränat(Rygg,biceps+mage),tvättat,solat i det underbara vädret,kikat på stan,plockat hemma (Vi lever som sagt i galet kaos i och med renoveringen och eftersom det fortfarande finns saker att göra som skitar ned och tar plats så är det svårt att städa...),käkat kräftor och testat en av de nya Ben and Jerrys-core Dough-ble whammy,sååå god! Dessutom har jag fått massa pussar och massage av den finaste killen ♥


Blir lite sur när jag ser den här (som Madde tagit :)bilden,varför kapade jag håret?! Hade jag bara sparat någon månad härifrån hade de ju blivit bra...

Imorgon blir det häng med Madde och födelsedagsmiddag med några gobitar!
På lördag kommer min familj+Fredriks familj på fika och på kvällen kommer Ida och kikar på Eurovison,gryyyymt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0