Glad och skitsur

Glad över att jag kapade över 2 min på min runda på 5 km.
Skitsur över att Fredrik skulle lägga ut nyckeln medans han var på systemet. Kom han ihåg det?!
Fick gå till gymmet och dricka vatten och satt i trappen,arg som ett bi.
Precis när en ung kille skulle låna ut sin telefon till mig så kom han.
Grrrrr. Då släpper vi det.

5 km- 26 min 34 sek
Medeltempo: 5.19
Puls: 170
Maxtempo: 3.02
Puls: 189
Kcal 301
Haha maxtempot blev så bra för att en man som jag brukar se på gymmet svängde ut på parkeringen strax innnan jag skulle spurta och han tittade så glatt på mig så jag gasade allt vad jag hade för hans skull :P

Idag blir det lammkotletter,vin,Mello och Ida kommer hit,tipptopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0