Nya skor :D

Woho!
Igår var jag på Intersport och provade nya löparskor men inget stämde.
Dom tyckte jag skulle komma tillbaka med mina gamlagamla löparskor så vi kunde se hur slitna dom va. Båda Nike.
SÅ idag åkte jag till Gävle igen släpandes på löparskor´2010 och löparskor´2011,hehe.
Det blev alltså ett par nya Nike och jag känner mig optimistisk :)
Fick tillbaka mellanskillnaden som jag genast shoppade 2 par träningsbyxor,en BH,ett partylinne och en mascara för. Och jag fick pengar över... Prisjägare!!
Tusen tack Robert&Christopher på Intersport i Gävle som hjälpte mig fast garantin gick ut för 40 dagar sen...

Dessa blev det fast tjejmodellen som är blå:

Och ja,jag åkte 40 mil allt som allt,tur&retur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0