Inte all för pigg

Hade tänkt träna kl 07 efter 10 timmars nattjobb... Nej,inte ens jag är så hurtig.
Men de va skönt att äta frukost på jobbet och bara knalla hem till sängen sen :D
Gick upp 1.5 timme tidigare istället för att slippa rushen på gymmet(som är stängt mellan 12-15) så 15.25 knallade jag in men de va mycket folk ändå...
 
Ben+rygg:
1 uppvärmningsset benböj med stång (20 kg)
1 set ass to grass med stång
2 set ass to grass 25 kg
2 set ass to grass 30 kg
Pjuh! Inte tunga vikter men jobbar du djupt kommer benen att skaka och svetten lacka!
Marklyft, uppvärmningsset 25 kg
4 set 45 kg
Stående rodd,4 set
Bulgariska utfall superset med chins i vikthiss,4 set.
Hade planerat 2 övningar till men jag var redan slut och maskinerna upptagna så jag va nööjd så :)
 
Nu ska jag göra matlådor och städa innan jag ska sova 1 timme innan det bär av till jobbet igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0