Herreguuud

Sov 4.5 timmar efter nattjobbet och käkade banan,mandlar och ett glas mjölk och gav mig ut för att springa.
5 km var tanken.
Fy fan vad jag har tappat.
Från att ha NJUTIT av att springa halvmara till att vilja ge upp efter 2 km.
Kändes som att springa i sirap. Kan vara värmen. Kan va att jag varit förkyld. Kan vara att jag glömde ta astmamedicin. Kan vara att jag sovit lite. Kan vara att jag inte hade så mycket energi kvar från frukosten kl 07.
Eller så har jag helt enkelt tappat nå fruktansvärt.
Jag sprang 3.4 km och kom hem genomsvettig och knallröd och höll inte alls högt tempo...
Halvmara om 12 veckor...
 
Midsommar ska spenderas på flotten med vänner,Lill-babs,mat&dryck!
Som det ska vara :)
Har fått värsta flashiga sommarschemat: Ledig midsommar,ledig brännbollsyran(som jag inte ska gå på) & ledig grillnatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0