Förkyld

Kan inte fatta att för 1 månad sen hade jag så ont i knäna att jag haltade fram men med vila och byte av skor så är jag fit for fight igen :D Jävla skitskor helt enkelt,varning för Asics 2170,inte bara jag som fått ont i knäna av dom....
Är täppt i näsan,lätt huvudvärk och mystiska små blåsor i svalget (har inga halsmandlar) men pigg ändå.
Jag är väldigt frisk annars,kanske den mest friska människa jag känner. Har aldrig ont i magen, ALDRIG mensvärk,ibland spänningshuvudvärk men annars ingenting. Jag får inte ens skavsår eller hål i tänderna.
Så när jag väl blir förkyld så ignorerar jag oftast det,hehe.
Hade tänkt springa idag men det gick liksom inte att ignorera att det va som att andas genom ett sugrör.
Blev 15 min jogg i kvällssolen,underbart är kort! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0