Sista natten

Då är det snart dags för sista helgnatten. Sen är det 6 veckor kvar.
Måste erkänna att mitt tålamod är i botten... Not good.
 
Idag sov jag till 16 (lagom,igår sov jag till 19 när jag börjar 21,rolig lördag!),har bakat 4 nya satser med proteinmuffins:
-Salami&mozzarella+Naturellt protein
- Kaffe-Cappucino protein+4 msk starkt kaffe+1 msk kakao
-Choklad- Choklad&hasselnöt protein+ 3 msk kakao
-Morot&kanel -Naturellt protein+1 riven morot och massa kanel
Sötade med agavesirap,runt 3-5 msk,va alldeles för lite sött sist jag bakade dom ;)
 
Sen gick jag till gymmet i regnvädret och sprang 30 min.
Fy så segt. Vilket uppförsbacke jag har framför mig med träningen inför halvmaran! Trodde inte jag skulle tappa så mycket flås(och vilja!) på 1 månad....
 
Nästa vecka:
Mån: LEDIG. Ska klippa mig,köpa mig nåt fint och ha myskväll. (Längtat och peppat inför måndag hela helgen)
Tis: Åker till Uppsala och är PT.
Ons: Jobba 21-07
Torsdag: Jobba 21-07
Fre-sön LEDIG!
Tror att vi åker till Gävle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0