Så värt det!!

Folk frågar ofta hur det går att pendla så långt som jag gör.
Svaret blir oftast att det går bra med det är segt att släpa grejer fram och tillbaka.
Egentligen går det åt så sjukt mycket energi för att ens klämma fram ett sådant svar. Motiverar och peppar mig själv hela tiden för att hålla humöret uppe. Är väl därför jag är så trött.
Men så kommer dagar då det är värt varenda sekund. Dagar som jag lever på.
Har haft snart 10 tillfällen med en kund som utvecklats enormt,inte bara fysiskt utan hela inställningen till träning är förändrad och det är ju det jag verkligen brinner för- Att ge andra verktygen för att utvecklas själva och hitta "sin" träning som man ser fram emot!
Efter att kunden gjort PB i armhävningar IGEN så sa han:
-Det här är så jäkla kul! Fattar inte att jag börjat med det här (PT alltså) tidigare!
Jag gav lite tips på andning:
-Jag suger åt mig allt!
Och slutligen när vi bokar in vår nästa timme:
-Vet inte om jag sagt det här men jag tycker att du är så duktig!

Detta värmer ju såklart hur mycket som helst♥ Men det är ju han som är duktig! Han har gjort allt jobb och jag är bara glad att jag får vara med på resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0