Planerad vilovecka

Idag ställde jag ingen klocka och fick sova tills jag vaknade.. Vilket var 12.34. Helt galet. Hela dagen blir ju förstörd!
Sovit ungefär 11 timmar då. Blir en ond cirkel: jag är trött-sover på soffan/tåget-somnar inte förran vid 01/02-vaknar sent-somnar sent-vaknar trött-sover på soffan/tåget.
Inte bra.
Om två veckor lägger jag i sista växeln i mitt träningschema och det kommer bli hårdare och tuffare. Då vill jag vara redo,pigg och fräsch så nästa vecka blir en planerad vilovecka (sön-lör)!
Ingen löpning,ingen styrketräning... Promenader,simning och yoga är OK! Återhämtning helt enkelt!
Ska bli väldigt spännande att se om sömnbehovet förändras.. För 10-12 timmar känns lite overkill i nuläget.


Ett badkar skulle också göra underverk för återhämtningen... VILL HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0