Ny design!

nöjd med min nya design!! Nu blir jag riktigt inspirerad till att blogga :D
Bästa Madde har gjort den,tusen tack♥


Skulle egentligen vilja "börja om" med bloggen men det är några års bloggande här... Skarpast fyller 4 år imorgon! Vill inte ta bort allt,även om det finns mycket jag inte relaterar till längre... Mycket ilska,mycket tyckande,känslor och annat som kanske inte passar in i en träningsblogg.
Tidigt blev bloggen träningsinriktad och här kan man följa nästan hela utvecklingen från simning till gymmet till gruppträning och PT-utbildning.
Bloggen har alltid handlat om mig och det kommer den fortfarande göra,bara lite mer riktad på mitt brinnade intresse-TRÄNING!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Roligare att läsa när det känns lite mer ordnat också! :)

2012-01-10 @ 22:26:50
URL: http://syntkatten.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0