Min lördag

Min lördag har sett ut såhär:
Gymmet,rygg+Axlar:
-5 min rodd
-Chins med vikthjälp, 6 set. Fokus på exentriska fasen.
-Stångrodd 4 set
-Latsdrag, 4 set
-Axelpress 4 set
-Axelflyes superset med flyes för baksidan,4 set
-Inåtrotation för rotatorcuffen,4 set
-Helikoptern,4 set.
När jag körde rodd stog en kille bredvid mig:
-Kör du rygg?
-Ja.... (väldigt uppenbart då jag kör rodd)
-Skönt...
Haha stackars kille!

Restaurangbesök
med Fredriks släkt,pappan har fyllt 50 och svåger har fyllt 30.
Jag åt oxfilé med pepparsås och klyftpotatis,yummie.

25 årfest
Markus har fyllt år och det va fest,tävling och stoj men jag kände mig inte så pigg och åkte hem strax efter 23. Visade sig att jag hade temp 37.8 och det är feber för mig då jag har under 37 annars... Inga värktabletter har vi heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0