Form

Tyvärr bjuder jag bara på suddiga bilder från garderoben...

   

Vägde mig igår på jobbet (går efter den vågen då våran är helt fläng).
För 5 veckor sedan vägde jag 53.9 och nu 56.1,yey! Sakta men säkert :D
Min kavaj sitter oskönt tight,jag har fått gå från innersta hylsan på BHn till yttersta och häromdagen tog jag på mig trosor som jag inte fick över rumpan.. Ok jag tog inte på mig dom.
Men jag har ju fortfarande inte jobbat tillräckligt hårt på kostfronten... Nu är det slut på fusket,äta äta äta!!

Någon tyckte att benen också skulle få vara med ;) Ursäkta den smutsiga spegeln i omklädningsrummet.. Vilken snuskpersonal vi är :S
 


Kommentarer
Postat av: Mange

Bra rygg Li men hallå, asset!!

2012-01-10 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0