Söndag

Kom hela vägen hem igår! Hade jag stannat 1 timme längre hade jag fått sova i Gävle och kände att en timme extra inte var värt att sova borta och åka tåg 4 dagar i rad när jag inte måste.
Ni fattar inte hur mycket tid jag tillbringar tåg...

Igår välkommnade vi den nya platschefen med middag på Station i Uppsala.
Väldigt mysigt ställe med fransk bistrokänsla!
Jag åt  vitlöksglaserade lammracks med lammkorv,getostvelouté, macadamianötter, tryffelhonung samt rostad potatis och rotfrukter.
Sjukt gott,jag var fnissig.
Till efterätt blev det creme bruleé med citronsorbe,yummie :)

Nu ska jag till gymmet,rygg och axlar står på schemat :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, tog sista tabletten kl 19. Inte igen!!

2012-02-05 @ 14:24:47
URL: http://idaols.wordpress.com
Postat av: Mange

Haha mest imponerad av att du kommer ihåg och kan stava till(?) det du åt på restaurangen!

2012-02-05 @ 16:14:56
Postat av: Li

Men hallå copy paste :D

2012-02-05 @ 16:16:58
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meh! FUSK!

2012-02-05 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0