Rygg

Tämligen oinspirerad att köra högreps.. Men då blir jag ju bara extra taggad på nästa vecka när jag kör 6-8 reps igen ;)

Dagens pass: Rygg & mage
5 min rodd
-Chins med vikthjälp
-Sittande rodd
-Plankrodd
-Latsdrag i freemotion-maskin... Skulle köra ryggdrag men där satt någon discotjej och vilade och jag insåg inte att hon väntade på "gynstolen" förrän jag redan börjat och då kunde jag ju lika gärna avsluta...
Superset med ryggresningar på pilatesboll.
Mage:
"Muslimen" i freemotion
-Sneda crunches med pinne i knävecken. 
-Planka på pilatesboll

 

Nu är det städning och matlagning som gäller!
Svärföräldrarna kommer hit på middag och Fredrik brukar skryta om min matlagning! Hihi.
Upp till bevis!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vilka muskler du har!! Älskar dina träningsinlägg men kan du inte skriva så att vanliga dödliga förstår vad det är du gör? Blir mer och mer förvirrad för varje inlägg. //Hon som inte vet vad "muslimen" är.

2012-02-18 @ 12:57:16
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0