Ett pass i mängden

Yogainstruktören va sjuk idag och jag känner mig fortfarande lite för snuvig för att svettas och stånka på kettlebellträningen så idag blev det bröst/triceps/mage.
Men mina bröst/tricepspass börjar tråkiga pass i mängden... De är inte roliga,de går inte särskilt bra och har ingen feeling...
Idag körde jag 15-25 reps på övningarna,tre set om det va 15 och två om det va över 15.
-Armhävningar
-Cable cross-overs
-Bröstpress
-Flyes på pilatesboll
-Tricepspress med hantel
-Enarms pushdown
-Sittande dips

Mage gick desto bättre :) 3 set!
-Fällkniv med pilatesboll
-"Rull med pilatesboll" variant av maghjulet... Vad kallas den?
-Situps med viktplatta ovanför huvudet,raka armar
-Magtwist med viktskiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0