Sen sist

 
* Grillnatta! Köpte nytt smink,åt sockervadd♥,käkade kinamat med Malan :)
* Ön i Hedesunda. Galet med folk. Fick inte visa leg fast mina vänner fick det. Blev sur.
-Behöver inte jag visa?
-Okej då om du vill...
-Nej nu vill jag inte! Och jag är förolämpad! Grovt!
*Påbörjat vecka 7 av 8 på sommarjobbet. Känns dock som att jag jobbat 107 veckor. Så galet less och trött.
OM jag ska jobba natt nästa sommar blir det 75%,aldrig mer 100.
* Tränat. Kan ju bara vara i Bollnäs någon skriker: Fan vad bäst jag är! när dom tränar. MUPP.
* Längtar efter att avslöja min hemlis! Ska göra allt för att ha det ute på bloggen&facebook onsdag kväll!
(Och nu hoppas jag att inget pucko gissar graviditet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0