Döda stockar

Ja mitt mål för benen imorgon: Döda stockar!

Sprang 15 km idag :D Eller ja,13.7 km,1.3 var uppvärmning:
10 min uppvärmning: 5 min gång,5 min jogg på 6.00 min/km
20 min a 5.39 per km
15 min a 5.27 per km
15 min a 5.39 per km
Resten på 5.27 och snabbare= Totalt 85.5 min och 15 km.
Gick jäkligt bra faktiskt,joggade 20 min i söndags och då var jag full av tivel på att jag skulle orka (=orka träna långt utan smärta) springa halvmara om 4 veckor men nu är jag pepp!
Efter käk och 3 PT-timmar så körde jag ben+mage:
-Benböj,uppv 20 kg sedan 3 setx 15 reps på 40 kg
-Utfall med rotation med viktskiva.
-Raka markyft på bänk.
-Sidoutfall på bänk med kettlebell
-Fällkniv på bänk superset med sida mage med kettlebell
-Cykling superset med twist med kettlebell
-Plankan x3

Grym jag är ;)


Lägg märke till SALTET i ansiktet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0