Träningsvärk <3

Har träningsvärk i hela kroppen idag :)
Efter 2 veckors uppehåll körde jag igång igen-tufft. Pulsen sköt i höjden och jag fick nå slags astma/hostattack redan under uppvärmningen... För tanken var att stepupen skulle vara mer frekvent men det funkade inte när jag fick attacken. Typiskt mig att tro att jag är fit for fight och dessutom lägga upp ett tufft pass,iallafall för tufft efter sjukdom..med det var kul! Och nästa gång ska jag ha pulsklockan på mig!

Uppvärmning: 30 sek på stepup bräda så snabbt som möjligt-10 armhävningar på lådan-jägarvila 30 sek= 3 varv utan vila!
Pass: Bänk-Benböj-Marklyft=3 varv med 2 min vila mellan varven.
Superset: Utfall med stång-Stående rodd med stång
Axelflyes-bicepscurl
Pushdown i cc-Upprätt rodd med stång
Plankan på pilates boll-situps på lutande bänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0