Torsdag

Lite lätt ångest för att jag inte är på jobbet idag...
Men jag har en massa mail att skicka ut och research inför PT-timme på måndag så det går ingen nöd på mig!
Hinner förhoppningsvis med en långprommis med Lillis och en liten joggingtur också innan jag åker till Gävle!
Ska träffa Stina sen sover jag hos mamma för imorgon är det Skarpast som står på gymmet!

Ser fram emot nästa vecka :)
Måndag: I uppsala 16-21,har min första PT-timme :)
Tisdag: I Uppsala 12-21,har min första föreläsning för Lifestyle :)
Onsdag: Hemma i Bollnäs,bakar...
Torsdag: Fredriks 25 årsdag♥ Åker till Uppsala på kvällen.
Fredag: Utbildning med Lifestyle i Kista 10-15. BOLLNÄS ESS från kl 19!
Lördag: BOLLNÄS ESS!
Söndag: VILA,kärleksmys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0