Tankarna går runt..

Mjukstartade veckan på gymmet igår. Körde ben+mage,åt min matlåda i personalrummet (hihi) och gled runt på gymmet i min PT-tröja. Checkade in den andra anläggningen också,jag är dödspeppad! Men vi har inga visitkort än och allt känns så nytt att detta blir en mjukstart. Dessutom är jag så förkyld att jag inte vill smitta ned hela gymmet...

När jag var liten var jag helt övertygad om att jag skulle bo i Stockholm när jag blev stor. Med ålder försvann dom tankarna och jag sa senast förra veckan att jag inte vill bo/jobba i Stockholm. Men när jag idag fick erbjudande om att vara på en anläggning i Stockholm blev jag helt överrumplad över mina egna funderingar. Ska man vara PT är ju Stockholm the place to be...  Nu går tankarna runt lite. Men jag stannar nog i Uppsala. ELLER?!

Kommentarer
Postat av: Mange

va satan, bor du i Uppsala nu? Grattis till jobbet Li! MVH

2011-09-06 @ 19:27:48
Postat av: Li

Tack så mycket :D Nej jag bor inte i uppsala men vi letar boende kring gävle/uppsala :)

2011-09-06 @ 21:48:00
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Men du, som jag letat på webben nu efter dom där skönheterna. ser ut att finnas på solstruck och jag anmälde mig minsan för mail när dom kommer in igen.. ja klart dom va slutsålda. billiga dessutom. us dollar är braa idagens läge ;) KRAM

2011-09-07 @ 07:27:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0