på bättringsvägen?

Jag som typ aldrig är sjuk förväntar mig att vakna varje morgon och känna mig pigg. Blir liksom förvånad när jag fortfarande inte mår bra. Igår natt fick jag houngsvatten av mamma för att hon kunde inte sova för jag hostade så mycket. Sen började det igen vid 8 men då tg jag stor dos av hostmedicin och sov till 11.45.
Fikade med Ida och kände mig i form. Men Efter det började luften vibrera. Det snurrade inte,utan det vibrerade. Blev helt likblek i ansiktet och mådde SKIT. Spydde på tåget hem och har aldrig känt mig så ynklig.
NU mår jag bättre än på flera dagar,gällande hostan,förkylningen,illamåendet... Weird.
Men det här med kräkningarna är ju fortfarande ett mysterium... 4 gånger på 4 månader och jag har ingen förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0