Bitter

När Fredrik blev förkyld sa  jag åt honom att börja medicinera. Tror ni han gjorde de?!
Nu är jag smittad,hostar slem och JAG ska springa 1 mil imorgon,INTE Fredrik...
Jaja förkyld kan man bli när som helst och jag kunde ha blivit smittad av kassörskan på Ica. Men det känns lite bättre att skylla på nån..
Som jag skrev tidigare räknar jag inte med någon PB-tid på Tjejmilen imorgon, under 59.59 och jag får vara nöjd.
Startar långt fram i år för jag använde min Vårrus-tid när jag anmälade mig så jag startar i grupp 2 grön så förhoppningsvis är det inga stoppklossar i den gruppen som förra året *morr*
Åker bara över dagen och Fredrik&mamma är med som supportrar,vilket betyder mycket :D
På kvällen ska vi ut och käka med Madde&Fredde i Gävle,ser verkligen fram emot det!!
Fira att jag har fått jobb kanske? :) Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0