v 40& 41

v 40
Måndag:
Morgonpromenad 50 min. VILA
Tisdag: Löpning: Intervaller med Malin
Onsdag: Gym med Jessica-ben&mage, Yoga
Torsdag: VILA
Fredag: Promenad 60 min,15 min crosstrainer,28 armhävningar.
Lördag: VILA
Söndag: VILA Promenad 60 min.

Inte särskilt nöjd med träningsveckan... SKulle springa med Fredrik idag men ja... Det blir ALDRIG träning när Fredrik är med och nu regnar det och är mörkt. Om han inte vore så vältränad skulle jag tro att han ljugit om att han faktiskt gillar att träna och att han någonsin gjort de regelbundet... Men jag måste väl lära mig att vi aldrig kommer iväg tillsammans.
Hihi han vallade träningsnarkomanen på en rask promenad ;)

Hässelbyloppet är nu inställt och det känns riktigt bra men tråkigt att inte fullfölja något som man åtagit sig..
v 41
Måndag:
Kardio på gymmet+axlar,mage
Tisdag: Löpning
Onsdag: Yoga. Spinning
Torsdag: Löpning
Fredag: Gym-Helkropp
Lördag: VILA
Söndag: Löpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0