Måste.vila.

Tänkte träna ryggen idag, men jag är helt slut.
Fredrik ska träna så när vi handlade tänkte jag att jag kanske också skulle gå till gymmet.
NEJ. Måste vila. Helt färdig. Min kropp verkar vilja vila +12 timmar om dygnet just nu och att träna adderar bara mer vilotid. Den bearbetar dålig sömn pga att jag drömmer om jobbet och vaknar mitt i natten(!),känner press att prestera,jag känner stress och oro för boendesituationen(känner mig "dålig" blir trött av pendlingen och tjatar på Fredrik om att flytta när det inte är möjligt än på ett par månader) och jag vill vara så bra och engagerad PT som möjligt för kunderna!
Träning är ett intresse för mig och även om JAG känner att jag bearbetar mycket mentalt när jag tränar så är det en påfrestning på kroppen som jag inte har möjlighet att återhämta mig ifrån just nu.

SÅ ingen träning innan söndag.
Och ingen blogg heller!
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0