Man tackar :)

Gick jättebra i natt! Fick ett fint välkomnande.
Fick höra att det kommer gå superbra och att jag jobbar som om jag hållt på med det i flera år,hur positivt det nu är då man blir lite tossig av att jobba inom vården och framförallt natt.

Personal 1-Vi har en personlig tränare här visste du det?
Personal 2- Det syns tycker jag!
Jag-Jaså?
Personal 2- Ja!
Myser på den. Har hört att jag ser ut "som hälsan själv" några gånger och blir jätteglad då ;)

Har sån resfeber!! Kunde bara sova 3 timmar nu sen vaknade jag och var nervös! Har aldrig hänt förrut... Jag börjar bli gammal... Laddar kameran,pulsklockan (ja den ska med ;) och jag ska kika igenom väskan igen och se om jag glömt nåt eller om jag ska byta ut något plagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0