En attityd som inte funkar.

Den här "det löser sig"-attityden jag har funkar inte längre.
Den har varit min bästa ursäkt sen tidig ålder och det har löst sig för mig många gånger-både förtjänt och oförtjänt.
Nu är det slut med det,genvägar är senvägar. Jag har fält krokben för mig själv för sista gången, den här gången känner jag verkligen att jag har fuckat upp för mig själv som trott att allt ska lösa sig på något magiskt vis utan ansträngning.
Sen samlar jag på mig ilska och ångest för mig själv och sen släpper jag ut det genom ögonen.
"Du behöver inte gråta vid minsta motgång"



Nu ska jag springa intervaller,ser fram emot det :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter Inge bra du! Kämpa på!

2011-05-07 @ 19:22:55
URL: http://malamalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0