Yogafrälst på nytt! ( I Bollnäs)

Idag var jag på yoga i Bollnäs för första gången och jag är frälst på nytt! Åh vad härligt det va! Vi vara bara 7-8 st idag så instruktören gick runt och vinklade och rätade ut och även lite streckning på avslappningen! Och det var 70 min istället för 60 som jag är van vid. Var bara på yoga 3 gånger förra terminen så jag hade dragit på mig en otäck stelhet! Kommer försöka att gå på yoga 2 gånger i månaden iallafall! Hihi :)

Jag som inte skulle bli stel<----
Det enda jag höll från förra terminens löften var att jag var skadefri! Men jag försöker tänka på att dra tillbaka axlarna för jag är så satans framåtroterad :S
Höll ni era träningslöften från i höstas? Kalle,har du 90 cm i midjan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0