V 11&12

V 11
Måndag: Functional moves Gym-rygg&biceps+mage. Spin express (30 min)
Tisdag: VILA
Onsdag:Gym-Rygg&biceps Morgonprom. Gym-Bröst,axlar och triceps
Torsdag: Yoga+ 30 min stairmaster
Fredag: Gym-bröst,axlar och tricep Gym-? Mycket mage iallafall... Spinexpress(30 min) 5 min rodd,30 min crosstrainer,3 magövningar
Lördag: Kardio på gymmet Gym-Rygg,biceps,mage
Söndag: VILA

Ger morgonprommisarna 1 chans till... men det lutar ju åt att det inte blir av. Inte min grej helt enkelt.

Planerat v 12
Måndag:
Spinexpress (30 min) Gym- Bröst,axlar,triceps+mage
Tisdag: Morgonprom. Kardio på gymmet
Onsdag: Gym-Rygg,biceps+mage
Torsdag: Morgonprom. Yoga
Fredag: Kardio på gymmet
Lördag: Nordic power
Söndag: VILA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0