V 10&11

Veckorna bara springer iväg!!!

Vecka 10
Måndag:
VILA
Tisdag: Gym-Rygg&biceps
Onsdag: Kardio på gym, 20 min stairmaster+30 min crosstrainer
Medelpuls: 128,pulszon 2
Högsta puls: 151,pulszon 3
Torsdag: Yoga
Fredag: Spinning
Medelpuls: 140,pulszon 3
Högsta puls: 175,pulszon 4
Lördag: Gym-Bröst,axlar och triceps
Söndag: Kardio på gymmet, 10 min rodd+20 min stairmaster+30 min crosstrainer
Medelpuls: 123,pulszon 2
Högsta puls: 150,pulszon 3

Verkligen spänd på hur pulsen kommer att ligga när jag börjar springa igen! Verkar som att jag återhämtar mig ganska bra iallafall, tappade 40 pulsslag under 1 minuts (aktiv) vila under spinningen!

Planerat vecka 11
Måndag:
Functional moves Gym-rygg&biceps+mage. Spin express (30 min)
Tisdag: VILA
Onsdag:Gym-Rygg&biceps Morgonprom. Gym-Bröst,axlar och triceps
Torsdag: Yoga
Fredag: Gym-bröst,axlar och tricep Gym-? Mycket mage iallafall... Spinexpress(30 min)
Lördag: Kardio på gymmet
Söndag: VILA

Någon har sagt till mig att dom inte träna magen för att det är för jobbigt... Kommer inte ihåg vem men om någon känner mig träffad så kan ni ju påminna mig. Håller med iallafall,har inte att träna magen i flera veckor för att det är för jobbigt :P...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0