Torsdag

SKulle testa zumba idag för första gången men det får vänta till nästa vecka! Jag går på yoga istället :)
Dans är inte min grej men Zumba är så hypat just nu och jag har hört att det ska vara skitkul! Sen tycker jag att det är viktigt att ha någon slags erfarenhet av olika träningsformer så man kan tipsa framtida klienter ;)

Idag har jag varit på seminarium och nu ska jag klura på vad jag ska skriva om i min individuella uppgift. Det är inte helt lätt med problembaserat lärande! Fick tillbaka första individuella uppgiften om sömn,godkänt 5 poäng och max 10. Jag hade räknat med 5 poäng,började tänka att jag kanske skulle få 6 men slog bort dom tankarna! Blev jätteglad när jag fick tillbaka den med 7 poäng :)

Sen lunchade jag med Malin,var ett bra tag sen vi sågs vilket inte är bra!
SKulle hem till Mallan och fira hennes födelsedag men det blir nästa vecka istället,kanske kastar jag mig över hennes present och äter den själv?! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0