Nr 20- Det här åt jag idag

På resande fot! Åkte från Bollnäs 07.50 och kom hem 17.15

Frukost:
Bollnäsfil med Pauluns äppleochkanelmüsli. 1 ekologisk skepparkransHalva ;)med messmör. 1 kopp kaffe med mjölk.
Mellis: 1 grönt äpple,1 liten kopp kaffe med mjölk
Lunch: Ceasarsallad med krutonger (Glömde vattenflaskan hemma :S)
"Mellis" 2 koppar kaffe med mjölk hos Carro
Middag: "tacokyckling",fullkornsspagetti och gul paprika. 3 dl vatten.
70 min Yoga+30 min stairmaster, 5 dl vatten på stairmastern.
Mellis: 3 dl vatten,2.5dl mjölk. 1 ekologisk skepparhalva med messsmör och 1 med leverpastej.
1 grapefrukt. 200 gram gröna vindruvor.

Har druckit alldeles för mycket kaffe och för lite vatten :/
Har inte ätit messmör eller leverpastej på flera månader eftersom Fredrik hatar det så har vi inte köpt det men sist vi handlade slog jag till på båda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0