Det sprack...

Imorse skulle jag ut på den första morgonpromenaden... Gick på toa 06.30 och då var jag dödshungrig så jag sov till 9.15 istället och morgonpromenaden uteblev....
Ska till gymmet om 2 timmar iallafall :)  I natt drömde jag att jag skulle göra den här övningen men jag var helt ojämn och det hängde snören överallt och kablarna var helt insnurrade i varandra! Haha.
Härom natten drömde jag att jag skulle till tandläkaren och att min bett hade gått tillbaka men inte nog med det,tänderna stod rakt ut! Bättre att drömma sånt än vad jag vanligen drömmer: Mord,tortyr och våldtäkt.. Undrar vad hjärnan bearbetar då...

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

allt över en sushi då då ;)

yeeah !

2011-03-09 @ 08:19:40
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0