Müsli

Gjorde egen müsli häromdagen och det är pinsamt att jag brukar köpa egentligen... Det gör jag inte om! DEt tar fan längre tid att så i affären och kolla vilken müsli som innehåller minst socker än vad det gör att slänga ihop en egen!

Lis knapriga energimüsli ;)
-Fiberhavregryn som bas,täckte hela botten på en form
-1 påse dinkelflingor
-0.5 påse solrosfrön
-0.5 påse pumpakärnor
- 100 gram mandlar
Sjkuts in i ugnen 10-20 min under omrörning på 200 grader!
Efteråt hade jag i en påse goijibär och ca 100 gram sultanrussin!
Yummie!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

fan va du är händig :D jeej.

den skulle kväva mig, men god ser den onekligen ut !! KRAM



nu är vi leeediga.

2011-06-27 @ 20:19:03
URL: http://sarahalinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Mamma ulla

Det där såg gott ut, lite honung skulle fungerat för mig, hihi. Många kramar mor

2011-07-01 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0