I valet...

Gah! Har en brun färg hemma som skriker på mitt hår...
Jag älskar mitt röda hår,vill inte ha någon annan färg!!!! Men som utväxthatare är det ganska idiotsvårt att underhålla rött hår. Trots att jag har färgbomb från revlon och att jag tvättar håret 2 gånger i veckan så färgar jag håret 1 gång i månaden OCH tonar 1 gång i månaden!!!! Helt insane. Inte alls bra. Förutom att det blir dyrt och sliter på håret så får jag massa,massa plitor i hårbotten,antagligen för att jag retar den mest också för att jag svettas mycket och gör inte rent-sprayar bara på massa torrshampo för att skydda färgen från tvätt...
På sommaren bleks mitt hår svinmycket,hade huckle hela semestern men jag blev ändå jätteutblekt...
NÅ: SKa jag färga håret brunt och låta håret vila ett par månader?! Skulle antagligen klara mig med 1 toning i månaden om jag blir brunett(som är min naturliga färg)... Om någon annan skulle ha samma dilemma skulle jag säga: Ta det som är snyggt,skit i allt annat... haha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad kuul med det du skrev, både utlandsresan och passen! Vart åker ni? :D



Hihi

2011-06-16 @ 20:28:22
URL: http://malamalan.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud så härligt! :D Själv har jag aldrig vart i Grekland! :)

2011-06-16 @ 22:25:04
URL: http://malamalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0