Groggy

Groggy utan grogg. Har sovit jättedåligt... Nästan alltid efter första jobbnatten så sover jag riktigt oroligt och tar hand om pensionärer i halvdvala... Drygt! Släpper väl förhoppningsvis när jag kommit in i rutinerna.

Trots att jag dissat Midsommarafton kände jag lite bitterhet när jag cyklade till jobbet och det luktade grillat och folk tjoade och spelade kubb.

Har skickat Fredrik på tåget för att hämta Lillbabs och nu ska  jag äta frukost. Sen ska vi till Fredriks föräldrar en sväng innan det är dags att jobba 21-07 igen. Fylle/jobb/nattuggle-Smsa mig gärna :D

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

DITO !

vi höres i natt igen vännen :)

2011-06-25 @ 15:14:52
URL: http://sarahalinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0