v 26&27

HALVA 2011 har gått... tiden går så sjukt fort!
v 26
Måndag:
Spin express+Gym-Axlar,bröst
Tisdag: Gym- Ben+mage
Onsdag: VILA
Torsdag: Jogga 6.2 km med Mallan
Fredag: Hemmaträning: Biceps,triceps+mage
Lördag: VILA Promenad 5.5 km
Söndag: VILA 50 min morgonpromenad

Igår sov jag lite för länge för att hinna med de kassa sommartiderna på gymmet så jag plockade fram mitt byggbara hantelset,pilatesboll,körde igång mina favolåtar på spotify och skuttade runt! Kul och svettigt!


Planerat v 27
Måndag:
Morgonpromenad Gym-ben,bröst+mage
Tisdag: Morgonpromenad. Gym-Biceps+triceps
Onsdag: Morgonpromenad. Coopertest eller maxpulstest! Spännande!
Torsdag: VILA
Fredag: Springa årets första MIL...
Lördag: VILA
Söndag: Gym-Axlar+rygg

6 veckor kvar till Midnattsloppet idag! Hinner förhoppningsvis springa 1 mil 4-5 gånger innan det är dags,ligger efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0