Resultat

Ja... Tappade bort syftet på vägen tror jag,har nått mina mål men inte fått nå jätteresultat. Det var ju inte tänkt att vara någon "def" så jag får allt ta och vara nöjd med tanke på att jag festat som ett djur och inte haft några större restriktioner. Men det funkar för mig att sätta upp små mål... Kommer nya snart!

Mina mål inför sommaren:
-Minska minst 2 cm  vardera på mage-midja-lår.
-Springa VÅRRUSET 2 minuter snabbare än förra året.
-Kunna curla på tvåsiffriga hantlar.
-Göra 35 armhävningar på tå.

Var började jag då?

-160 cm 55.3 kg (Oviktigt men kan ju vara kul att se om något händer även om jag inte litar på vår våg)
-Midja: 66 cm
-Mage: 77 cm
-Lår: 53.5 cm
-2010 sprang jag Vårruset(5 km) på 29 minuter
-Jag gör idag 5 reps på 8 kgs hantlar (fågelunge)
-Jag gör idag 22 armhävningar på tå (efter 3 veckors sjukdom). 33 st är mitt rekord (2010).

IDAG:

160 cm,vägde 52.8 på mammas våg men 55.9 på våran! (Ingen liten skillnad heller men så länge måttbandet visar minskning ;)
Midja 64 cm (- 2 cm)
Mage: 75 cm (-2 cm)
Insida lår: 52 cm (-1.5cm )
-Målet var att springa VÅRRUSET på 27. 30 och jag sprang på 26.09, 1.20 sek snabbar än målet och 3.30 snabbare än förra året!
-Armhävningarna gick bra i början från 22--> 25--> 27 sen började jag av någon jäkla anledning göra armhävningar i set istället,typ 4 set x15. Men när jag var tvungen att klara 35 så gjorde jag det på ren vilja inte för att jag tränat på det! 36 st klarade jag!
- 7 repetitioner (på vardera arm då såklart,så totalt 14 då) på 10 kgs hantlar!
NÖJD!

Kommentarer
Postat av: Edith

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-12 @ 16:41:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0