Mini weekstarter

Snabbvisit i Stockholm,på 21 timmar var allt över. Men vi hade det mysigt som satan!
I söndags sushilunchade vi och kikade runt innan vi sov middag (ja pensionärer) och strosade runt i gamla stan. Käkade på en helt underbar restaurang, Trattoria Romana! Det var ganska dyrt,varmrätterna började på 280 kr men det var då fan det godaste jag någonsin ätit så det fick det vara värt! Jag åt en fantastisk torskrygg med saffransrisotto och en creme brulee till efterrätt som gjorde mig alldeles fnissig! Så sjukt gott. Igår sov vi länge,åt frukostbuffé och försökte shoppa... Jag hittade bara 1 par byxor och 3 par ringar för totalt 134 kr... Typiskt! Och så åt vi sushi igen.. Fredrik älskar numera sushi och ingen är lyckligare än jag ;)

Hehe roligare bilder än såhär blir det inte ;P
Fy fan vad jag trivs som brunett!
-Jag kan tvätta håret när fan jag vill inte 1-2 gånger i veckan som readhead och i mellan ha flottorrt hår av torrschampo.
-Jag har inte färgat/tonat håret på 1 månad och jag har inga planer på att göra det.
-Jag har en utväxt men den syns knappt och stör mig inte det minsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0