Free

Inte för att det är mycket att göra på jobbet MEN det ska bli oerhört skönt att vara ledig 8 nätter nu.
Det är för lugnt. Vi borde highfivea varandra för att pensionärerna sover på natten som man ska men det är långsamt. Jag har lätt läst 100 Hemmets journal,jag läser recepteten och dom konstiga frågespalterna i stil med "Mina släktingar vill inte fira sin födelsedag,nu blev jag manodepressiv,ska jag bryta kontakten?" Eller "Jag ringer min dotter morgon,middag,kväll och nu har hon sagt att jag inte får ringa så ofta,hur ofta får man ringa sina barn?"
Eller" När jag var 15 fantiserade jag om min mamma,när jag var 18 låg vi med varandra,det var en speciell känsla"
SUCK.
Vilka idioter det finns.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

gah, kom till mitt jobb :P

2011-07-15 @ 16:31:09
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anna Ä

Ånej, jag känner samma sak på mina lunchraster. Tillslut är hjärnan fylld av ren skit!! Det enda som hjälper är att ta med en egen bok haha

2011-07-15 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0