Vecka 3 & 4

V 3
Måndag:
Kardio på gym- 60 min cykling. Genomsvettig!
Jag brukar börja på ganska lätt,låt oss säga nivå 3-köra 2 min-höja-köra 2 min-höja OSV.
Tills jag inte orkar mer då börjar jag om på nivå 3 eller om jag är riktigt sugen så på nivå 4 så blir det lätta "jobbigare" för varje gång jag kommer runt!
Medelpuls: 123 Maxpuls: 148
Cyklade 11.5 km och förbrännde 330 kcal enligt cykeln.
Verkar inte kunna få fram någon kaloriförbrukning när man inte promenerar eller springer.
Tisdag: Gym-bröst,axlar och triceps.
Onsdag: En lite längre promenad med Lillbabs på sin höjd :) VILA
Torsdag: spin/puls simma 1 km+
Fredag: Gym-Ben+mage Rygg och biceps 
Lördag: Gym-rygg och biceps+mage Kardio gym
Söndag: VILA Nordic power

Planerat v 4
Måndag:
Kardio på gym
Tisdag: Nordic power
Onsdag: Spinning
Torsdag: Functional moves+yoga
Fredag:  OM jag är ledig: Gym-bröst,axlar,triceps+spinning 
Lördag: Gym-Ben
Söndag: VILA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0