Vecka 2&3

V 2
Måndag:
40 min intervaller på crosstranier
Medelpuls: 138
Maxpuls: 156
Fick inte fram någon kaloriförbrukning på pulsklockan men maskinen sa 470 kcal. Låter väldigt mycket. Tror snarare 300 typ.
Tisdag: Gym-Bröst,axlar,triceps Promenad med mamma! Har glömt mitt kort i Bollnäs (är i gävle tis-tors) och måste då be om en engångsbiljett och kassan hann stänga innan jag kom på det.
Onsdag: Simma med Ida (som PT) och jogga med mamma (lite som PT antar jag ;)
Torsdag: VILA Yoga. Ev Benträning
Fredag: Gym-ben+mage Spinning
Lördag: 40 min intervaller på crosstrainer+20 min stairmaster VILA
Medelpuls: 134 Maxpuls:157
Fastän jag jobbade ungefär lika som i måndags enligt pulsklockan så sa crosstrainern 360 kcal förbrukade idag! Lite mer korrekt alltså tror jag!
Söndag: Nordic Power. Som pump eller skivstång här i Bollnäs ;)


Planerat v 3
Måndag:
Kardio på gym- 60 min cykling. Genomsvettig!
Jag brukar börja på ganska lätt,låt oss säga nivå 3-köra 2 min-höja-köra 2 min-höja OSV.
Tills jag inte orkar mer då börjar jag om på nivå 3 eller om jag är riktigt sugen så på nivå 4 så blir det lätta "jobbigare" för varje gång!
Medelpuls: 123 Maxpuls: 148
Cyklade 11.5 km och förbrännde 330 kcal enligt cykeln.
Verkar inte kunna få fram någon kaloriförbrukning när man inte promenerar eller springer.
Tisdag: Gym-bröst,axlar och triceps.
Onsdag: En lite längre promenad med Lillbabs på sin höjd :)
Torsdag:  simma 1 km+ spin/puls
Fredag: Gym- Rygg och biceps
Lördag: Kardio på gym
Söndag: Nordic power

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0