röja

Imorgon kommer bästis och hennes man och hälsar på oss i Bollnäs för första gången! Ska bli jättekul :D
Har köpt 4 kg kräftor,ost&kex och till efterrätt blir det gino med någon hemmagjord galss som Fredrik bossar över (är nervös).
Så idag ska vi R-Ö-J-A! Vi är bäst på att säga att vi ska städa,plocka upp/ned grejer från källaren,diska och flytta om saker men det slutar alltid med att vi myser i soffan och säger: Städa kan vi göra imorgon! Men nu finns inget utrymme för att städa imorgon så det måste ske IDAG! Hoppas på en tvättid också...

Ska plocka lite nu innan spinning express (30 min) och sen ska jag köra axlar,triceps och bröst på gymmet.
Malin var tvungen att jobba så jag antar att vi kör rygg+biceps på måndag tillsammans :D


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=450971



detta blev osålt.

nått du vill ha.. ? jag kan isf stänga av dom.

alltså jag fattra inte att monki leggingsen inte blev sålda. jag har ju mina acne nu så jag använder nog inte dessa mer.. men hojta till :)



PUSS

2011-01-28 @ 16:42:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0