Paus

För första gången kommer jag bryta en detox! Är bjuden på tjejfest på lördag och då vill jag dricka vin!
Ett utmärkt tillfälle att lära känna lite nya människor här i Bollnäs och då vill jag inte vara en "tråkig" hälsonörd.
Det får man ju reda på så småning om ;)

I övrigt litar jag inte ett jävla skit på våran våg.
Det har hänt nada. Ingenting. Och jag förväntar mig inget ras men växla i vätska gör man ju varje dag men inte jag då tydligen?! Har vägt mig 3 gånger här hemma och 1 gång på mammas på 2 veckor(alla gånger före frukost och före "morgonbehoven"). Växlat 1 hekto som mest enligt vår våg och 2 kg enligt mammas. Väger alltså 55.5 enligt vår våg och 53.4 enligt mammas.
Där fick vi också svaret på varför Fredrik som styrketränat hårt 4-5 gånger i veckan plus fotbollsträning 1-4 gånger i veckan INTE förlorade/ökade någon vikt när han slutade styrketräna i 8 månader och åt sötsaker/salta snacks varje dag. Jag skyller allt på vågen ;D
Saknar min våg men den är tyvärr förlorad efter allt för många stopp i badkaret som ledde till flodvåg på badrumsgolvet...

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

de följde med mig hem !

de ända som va ordinarie pris.. JEJ va jag fynda. eller hej å hå va jag fynda :P Puss

2011-01-19 @ 18:35:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0